Volgers

Welkom op mijn blog!

woensdag 29 februari 2012

Voorjaar....

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer, na een weekje veel ziek te zijn geweest voel ik me gelukkig weer wat beter...
Dit tasje heb ik gemaakt tijdens een workshopdag van de Hobbystunter.


Thuis heb ik hem afgemaakt...
Is leuk om eens cadeau te doen met een zeepje, dropjes, chocolaatjes o.i.d.

De ene kant van het tasje:

Wat voor materialen heb ik gebruikt:
* Magnoliastempel ingekleurd met distressinkt. 
* Goudkleurige steentjes.
* Stans Marianne Design, vogeltje.
* Swirl, bewerkt met distressink en tekststempel. 
* Fiets met bloemen uit eigen voorraad.
* Gras pons, bloemen pons, hoekpons.
* Witte parelpen.
* Tasje gemaakt van designpapier.

De andere kant van het tasje:


Met dit tasje doe ik mee aan de volgende challenges:
Duo challenge: Gebruik de fiets op je creatie.
Simply magnolia: blings & bows.

Als ik zo die kleurtjes ziet en het stempeltje, heb ik gelijk zin in het voorjaar!
Tot de volgende keer weer.

7 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf tasje heb je gemaakt, ziet er bijzonder mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty, thanks for sharing!
    Hey, we have a giveaway here, please come check it out -
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend gaaf tasje Marieke, heer origineel! Leuk dat je meedoet bij Simply Magnolia.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi tasje heb je gemaakt Marieke!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi tasje Marieke leuke creatie!!

    Groetjes Anneke K.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marieke,

    Wat een leuk tasje heb je gemaakt.

    Ik wil je even Feliciteren met je prijs bij de challenge van Ge-We hobbychallenge !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke