Volgers

Welkom op mijn blog!

vrijdag 10 februari 2012

Hoera!

Hallo Allemaal,

Hier zijn we weer, dit keer met een Magnolia tag.

Het patroon heb ik van de site van Kreja Thea.
Dit is een hele leuke webwinkel, hier heb ik onlangs erg mooi papier gekocht.

Ook heb ik hele leuke digi stempels ( bij Margriet Creatief) gekocht, deze heb ik nu ook gebruikt (rond met tekst, zwanger)


Een collega die zwanger is, daar gaat dit mooie label naar toe!

Wat heb ik gebruikt:
* Bloemen, bedel, lint uit eigen voorraad.
* Touw en stukje jute.
* Digi stempel zwanger.
* Magnolia stempel, ingekleurd met derwent potloden. 
* Design papier van First Edition, paperblock Isabelle.
* Roze glitterlijm bij de magnoliababy.
* Slinger gemaakt en met alfabetstempels HOERA opgestempeld. 

Met deze tag doe ik mee met de volgende challenges:
Moeders Hobbypaleis: Vlinders & Bloemen.
* Anmacreatief: Feest.
*Magnolia stamp lovers: Touw gebruiken.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Fijn weekend allemaal, ik ga morgen eens een kijkje nemen op het ijs (De Molentocht wordt hier geschaatst dus dat wordt wel leuk!)


11 opmerkingen:

  1. Och... wat een schatje!
    Een prachtige label-kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had niet in de gaten dat je ook meedoet bij moeders Hobbypaleis... (bloos, bloos)
    Natuurlijk past dit kaartje daar ook prachtig bij!
    Leuk dat je meedoet met de challenge!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een ontzettend prachtig label heb je gemaakt. Fijn dat je met ons meefeest bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tag Marieke, leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje, hij is echt heel erg leuk/mooi!
    En wat leuk die vliegende hartjes!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige tag heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke tag Marieke!
    Bedankt voor het meedoen aan de challengen van Moeders Hobbypaleis.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige tagkaart! Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig en lief label. Leuk dat je meedoet met de challenge van Moeders Hobbypaleis.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marieke,

    wat een mooi label met dit lieve babietje erop.

    Leuk dat je met dit schattige feestkaartje meedoet met de challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooi label!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke