Volgers

Welkom op mijn blog!

maandag 20 februari 2012

Cupcakes

Hallo creatievelingen...

Vandaag weer eens iets anders dan een kaartje!
Gisteren heerlijk bij een vriendin geweest en daar hebben we cupcakes gemaakt.
Het was erg leuk om te doen maar wel tijdrovend zeg...

Hier een aantal foto's van het begin tot en met het resultaat:




Mijn eerste cupcake die ik zelf gemaakt heb, best leuk toch...

En dan is dit het resultaat van een middagje cupcakes maken:

Ik kreeg er ook nog een heel leuk doosje bij om ze zo meer naar huis te kunnen nemen...

Het was een hele leuke middag! En ze smaken heerlijk ;-)
Tot de volgende keer weer!!







2 opmerkingen:

  1. Hallo Marieke,
    Wat fijn dat je mijn creaties leuk vindt en mijn blog bent gaan volgen.
    We doen allemaal ons best, niet toch.
    Heb even rond gekeken op jou blog, maar dat ziet er ook allemaal goed uit.
    Ben ook maar meteen volger geworden.
    Ik kende je blog nog niet.
    Groetjes, José

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke