Volgers

Welkom op mijn blog!

donderdag 23 februari 2012

Cupcake-theekaart

Hallo allemaal...

Hier zijn we weer, ben lekker op dreef dus we laten dit keer weer een nieuwe creatie zien.
Afgelopen zaterdag bij de hobbystunter ook deze cupcake-theekaart gemaakt.
En aangezien ik de dag erna met een vriendin cupcakes heb gemaakt, is deze ook voor haar, om haar te bedanken. 


Ik vond hem een beetje kaal dus heb hem thuis naar mijn eigen zin afgemaakt.
Wat hebben we gebruikt:
* Mal van een cupcake.
* Design papier met kersen erop.
* Zwarte gelpen.
*Bloemen en lintje uit eigen voorraad.
* Stempel: loves tea.
*Stempel: hartje en bedankt vd action.

Zoals je op de volgende foto kunt zien hebben we er een bakje ingemaakt waar wat theezakjes inzitten.



Enig toch...
En dan met een lintje het vast gebonden, zodat het niet open blijft staan.
Het was een leuke workshop!

Tot de volgende keer weer!


5 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Leuk dat je er nog wat versiersels op hebt gedaan.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marieke,
    Zeker leuk als je nieuwe volgers krijgt, dus bij deze. Je cupecake is ook erg leuk, en leuk om van iemand te krijgen.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat een leuk idee!! mooi gemaakt hoor
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee. Prachtig gemaakt.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke