Volgers

Welkom op mijn blog!

zaterdag 14 april 2012

Te laat.

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer, nog even aan de freubel voordat ik mag gaan werken (heb nachtdienst) Nog 4 nachtjes werken en dan ben ik 12 dagen vrij, heerlijk!!!
Ik heb een kaartje gemaakt voor Emma, de dochter van een vriendin, die is afgelopen maandag 4 jaar geworden, al een hele grote meid dus en daar hoort een stoer kaartje bij. 
Dit is hem geworden:


Wat heb ik allemaal gebruikt:
* Designpapier van Cart-Us.
* Stukje filmstrip van Tim Holtz. 
* Magnolia stempel ingekleurd met Distress Ink. 
* Bloemen uit eigen voorraad. 
* Stukje verbandgaas. 
* Stansjes: Swirl & Hart
* Parelpen.
* Houten vlinder.
* Alle randen van het papier zijn bewerkt met Distress Ink (walnut stain)


Tot de volgende keer weer!
Fijn weekend verder!

Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenge:

Lieve Groetjes van Marieke.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke stoere kaart voor een meisje,je hebt Tilda mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke