Volgers

Welkom op mijn blog!

zondag 15 april 2012

Filmstrip.

Goedenavond allemaal!

Hier zijn we weer, vandaag dit kaartje afgemaakt voor een collega die morgen jarig is. 
Zij is ook meegeweest op vakantie naar Noorwegen en dacht daar moet ik iets mee doen. Zo ben ik op het idee gekomen om een aantal foto's te verkleinen en in de filmstrip van Tim Holtz te verwerken. 

Dit is het kaartje geworden:

Wat heb ik allemaal gebruikt:
* Filmstrip Tim Holtz.
* Antraciet parelpen.
* 2 brads van de xenos.
* Bloemen uit eigen voorraad. 
* Teksstempel Marianne Design. 
* Stukje kant.
* Design papier.
* Magnolia border stans, hartjes. 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Fijne avond allemaal, ik ga nog lekker even naar bed, heb slecht geslapen overdag en mag zo weer gaan werken dus ga nog even een tukkie doen ;-)

Tot de volgende keer weer!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Miek,
    Wat een leuk kaartje en wat een super idee om foto's in de tag te verwerken.
    Liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, heel leuk die filmstrip met de foto's.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha mariek wat leuk!!! echt het middelpunt van de kaart die filmstrip leuk hoor!!
    liefs marina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marieke,

    Wat heb je een leuke kaart gemaakt. Leuk met een persoonlijk tintje eraan. De ontvangster zal er wel blij mee zijn.

    Ik heb even op je blog rondgekeken, het ziet er allemaal leuk uit hoor, je hebt er een volger bij.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke