Volgers

Welkom op mijn blog!

zondag 1 april 2012

Geboortekaartje

Hallo allemaal,

Een paar weken geleden naar de beurs geweest in de Brabanthallen, wat was dat toch weer leuk.
Hier ook o.a. 2 mallen gekocht van crealies, waarvan ik deze kaart heb gemaakt. 

De voorkant van de kaart heb ik bewust wat rustiger gehouden.
Het schaapje is een patroontje via internet overgetekend, dat ik van een vriendin heb gekregen.
Dit is hem geworden, weer eens wat anders dan een vierkante kaart.

Wel leuk geworden toch? Ik vindt het echt een schatje.

Wat heb ik allemaal gebruikt voor deze kaart:
* Mal crealies.
*Verschillende soorten stansjes: Marianne design, magnolia.
* Bloemen uit eigen voorraad.
* Parelpen.
* Stukje lint met tekst baby, stukje kant.
* Magnolia stempel ingekleurd met derwent potloden.
* Stukje filmstrip van Tim Holtz.
*Alle randjes zijn bewerkt met Distress Ink, Walnut Stain.

Hier volgen nog meer foto's.



Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Ge-We Hobby: Alles behalve vierkant.

Tot de volgende keer weer!
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, lees jullie reacties altijd met veel plezier.

Liefs Marieke

7 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart! Heel leuk idee. Heb je misschien nog een foto van de voorkant?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helemaal vergeten erop te zetten, staat er inmiddels op. Bedankt!

      Verwijderen
  2. Inderdaad een schattig kaartje, ik mis de voorkant ook.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi en lief kaartje. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je weer wat hebt kunnen knutselen. Je kaart is erg mooi geworden, heel lief ook. En het model is super!

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk marieke... echt een schattig kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk modelletje !
    Mooi gemaakt hoor !


    Bedankt voor het meedoen bij de Ge-We Hobbychallenge !

    groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke