Volgers

Welkom op mijn blog!

zondag 9 oktober 2011

Vlinder,

Vanavond gezellig bij mijn paps en mams geweest en heerlijk met mijn moeder zitten freubelen.
Ik had mij ingeschreven voor de Duo Challenge, 
dan krijg je via de mail het patroon opgestuurd en daar moet je dan je creatie op los laten gaan ;-)
Dat was makkelijker gezegd dan gedaan.
Heb er uren over zitten denken, wat ga je er eens mee doen?!?

Dit is hem dan geworden:

Wel weer eens iets anders dan een kaart met stempels dacht ik zo!

Wat heb ik ervoor gebruikt:
- Geel karton.
- papier van de kuidvat.
- Glitterlijm.
- Steentjes van de kruidvat.
- Distress Ink (randen mee bewerkt)
-splitpen Xenos.
- Parelpen nr. 101
- Voelsprieten.

Met deze kaart doe ik mee met de Duo-challenge

Ik ga zo lekker mijn bedje opzoeken, de nieuwe werkweek staat weer voor de deur!
Fijne week allemaal, tot de volgende keer maar weer!

Liefs, Marieke

5 opmerkingen:

  1. Ik heb gelijk even jouw vlinder bekeken . . nou hij is mooi geworden hoor
    Ik kon er eerst ook niet zo goed mee uit de voeten, en hij was ook zo klein, maar het is toch gelukt om er een mooie kaart van te maken
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vlinder is erg mooi geworden.
    Succes met de challenge.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marieke,
    bedankt om volger te worden op mijn blog en om mee te doen met mijn candy !
    leuke creaties heb je hier staan, ben maar meteen ook volger van jou geworden, ik kom dus zeker wel een keertje terug,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Leuk dat je meedoet met de Duo Challenge!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke