Volgers

Welkom op mijn blog!

donderdag 6 oktober 2011

Magnolia Tag.

Hallo allemaal,

Hartstikke bedankt voor de reacties op mijn vorige kaartje! Erg leuk om te lezen.
Dit is hem dan geworden. 
Deze hebben we gemaakt tijdens een workshopdag bij de Hobbystunter. 

De stempel is ingekleurd met Distress Ink, helemaal niet mijn ding 
maar stiekem vond ik het toch wel een beetje leuk! 



Het stukje filmstrip is de filmstrip Ribbon van Tim Holtz, 
ik vond het zo leuk dat ik het gelijk gekocht heb.
Nu maar sparen voor een aantal stansen van Tim Holtz,
de klok vind ik werkelijk super en ook de film strip (als stans) vind ik helemaal geweldig.
Tot de volgende keer maar weer, ik ga nu naar mijn werk.
Zorgen voor de zieke mensen :-)



2 opmerkingen:

  1. Hij is super leuk!
    Ik zal hem ook snel af gaan maken;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie tag heb je gemaakt en je hebt Tilda zo mooi ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke