Volgers

Welkom op mijn blog!

zondag 9 oktober 2011

Baboushka's!

Hier zijn we weer.
Wat een heerlijk daagje om lekker met de kachel aan en een bak thee aan de eettafel te freubelen.

Ik heb deze week een candy gewonnen, bij Lydia
Ruim 100 afdrukjes van Magnolia stempels.
Voorlopig kan ik dus weer aan de slag :-)

Ook heb ik een naamstempel gekocht bij Marjan!
Dit is hem geworden, vind hem zo leuk!


Dit keer een wat ander kaartje als anders.
Met de stempel van een Baboushka!

Wat heb ik gebruikt:
- Pretty Papers bloc Eline's Folklore.
- Glimmermist.
- Bloemen.
- Lint.
- Parelpen nr 101.
- Zwarte Papermania Stones.
- Nederlandse tekststempel: lieve Groetjes.
- Clear Stamps Eline's Folklore Baboushka.
- Bedeltje vogelkooi.
- Zwart en paars karton.

Zoals gewoonlijk krijg ik hem weer niet goed in zijn geheel op de foto.
Ik heb ook van elk "vlak" een foto gemaakt dan hoop ik dat het kaartje wat beter tot zijn recht komt.






Met deze kaart doe ik mee aan de:

De Sketch moet kloppen, de kaart moet een Nederlandse tekst bevatten en de kaart moet minimaal 1 dier als stempel bevatten. 
Ik heb weinig stempels van dieren dus uiteindelijk is het een vogel geworden maar dat is ook een dier dus ik vind dat ik voldoet aan deze eisen ;-)

Fijne zondag allemaal!
Tot de volgende keer maar weer!

Liefs, Marieke

6 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden Miek.
    Erg leuk.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk kaartje geworden Marieke
    bedankt voor je deelname!
    Groeten Judith
    kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en leuk kaartje.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem prachtig geworden.
    Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    Groetjes Marianne

    http://kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart! Die baboushka's vind ik altijd zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van Nederlandse Kaartenuitdagingen.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke