Volgers

Welkom op mijn blog!

maandag 25 juli 2011

Freubeldaagje!

Vandaag heerlijk een dag vrij, ik had mezelf een lekker daagje freubelen beloofd.
Zo gezegd zo gedaan!

Tijdens het bezoeken van blogs kom je de leukste en mooiste creaties tegen.
Zo stuitte ik op een leuke sketch bij Create4fun.
Zo was het idee ontstaan voor een nieuw kaartje!
Nog "even" papier bij elkaar zoeken en een stempel erbij uitzoeken die erbij past en toen kon ik aan de slag.
Dit is hem geworden.


De Magnolia stempel heb ik weer ingekleurd met Perga-Liners.
Voor deze kaart heb ik de volgende kleuren gebruikt:

Voor het haar: B3 Bruin.
Voor de huid: A10 Huidskleur.
Voor de kleding: A16 Olijfgroen & A18 Oker.
Voor de bloemen: A6 L. violet & A14 Groen.
Voor de cirkel: A12 Rood.

Verder heb ik gebruikt: 2 bloemen & 1 knoopje, 2 splitpennen, 1 houten hartje.
De randen heb ik bewerkt met Distress Ink, walnut stain.

Met deze kaart doe ik mee aan de volgende Challenge:
Create4fun Challenge  Challenge Juli 2011

Ik zou het leuk vinden als jullie wat achterlaten op mijn blog!
Tot de volgende keer, groetjes van Marieke

1 opmerking:

  1. Halloa,
    Deze is ook erg leuk en mooi geworden!
    Ik vind de stempel ook heel mooi ingekleurd!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke