Volgers

Welkom op mijn blog!

maandag 25 juli 2011

Eerste Magnolia Scrap kaart

Alweer een week terug van vakantie, weer lekker aan het werk.
Het bevalt me wel weer. Alleen hoop ik dat het nog wel iets beter weer wordt!

Ik had zo'n zin om een kaart te gaan maken, voor wie die bestemd is weet ik nog niet.
Zoals je kunt zien hou ik van felle kleuren, terwijl neutrale kleuren ook mooi kunnen zijn hoor!
Mijn eerste Magnolia kaart.


De stempel heb ik ingekleurd met Perga-Liners (die had ik nog liggen van het Pergamano van een paar jaar geleden) Ik heb ze met terpetine en doezelaars bewerkt en ik moet zeggen dat het resultaat me niet tegen valt.

Voor het gezicht, hals, benen en armen heb ik B10 Huidskleur gebruikt.
Voor de paarse accenten heb ik A7 Violet gebruikt.
Voor de blauwe accenten heb ik A5 L. Blauw voor gebruikt.

Voor de kaart zelf heb ik 2 soorten roze karton gebruikt, dat bewerkte papier is een setje gekocht bij de Action en de stempel is van clear stamps.
De randen heb ik bewerkt met de Distress Ink Walnut stain.

De achtergrond ben ik niet helemaal tevreden over, het mag van mij wat drukker maar dat komt vanzelf wel. Al met al een leuk kaartje!

Tot de volgende keer, lieve groetjes van Marieke

1 opmerking:

  1. Hallo Miek,
    Het is een schattje, hij is erg leuk en mooi geworden!
    liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke