Volgers

Welkom op mijn blog!

dinsdag 19 maart 2013

Tag2

Hallo allemaal,

Dit keer even een kort berichtje!
Deze tag wil ik jullie vandaag laten zien, het is niet echt mijn stijl maar was wel erg leuk om met deze techniek eens te werken. 



De raaf en spin zijn met een embossingspoeder bewerkt (heb gelijk ook maar de heattool aangeschaft :-) )
Het lint is een kreukellint, echt heel leuk om mee te werken en op kleur gemaakt met distress Inkt.

Tot de volgende keer maar weer, fijne dag allemaal!

Lieve groetjes van Marieke


1 opmerking:

  1. Toch vind ik het effect helemaal leuk geworden Marieke, mooie kleuren heb je gebruikt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke