Volgers

Welkom op mijn blog!

zondag 17 maart 2013

Tag1

Goedeavond allemaal,

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers!
Wat leuk dat jullie mijn blog willen volgen!
Ook bedankt voor iedereen die reacties achterlaat op de kaartjes!!
Ik lees ze altijd met veel plezier.

Ik heb laatst een workshop gevolgd bij de Scrapheap, Tim Holtz technieken. 
Echt een aanrader, wat een gave technieken hebben we mee gewerkt zeg!

Vanavond wil ik jullie deze tag laten zien, ik vind hem zo leuk geworden.


Het is gemaakt met een metaalfolie, de letters zitten eronder, de folie is bewerkt met een alcoholinkt, dit is daarna opgeschuurd. Daarna wat randjes etc. ingemaakt met een aantal verschillende soorten wieltjes.
Nog wat tandwielen van Tim Holtz en een vulpen en de tag is af!
Stukje woordenboek, en typemachine, bewerkt met paarse distress Inkt.

Tot de volgende keer weer.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groetjes van Marieke

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige stoere tag Marieke, heel leuk met die metaalfolie, echt super!
    Bedankt voor je vele leuke reacties op mijn blog!!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke