Volgers

Welkom op mijn blog!

donderdag 6 december 2012

Terug van weggeweest....

Goedenacht allemaal,

Nog even snel een berichtje op mijn blog voordat ik weer naar mijn bedje toe ga ;-)
Schaam Schaam Schaam. Wat heb ik lang geen berichten en kaarten geplaatst. Ik had het te druk met van alles en nog wat.
Gelukkig heb ik de afgelopen tijd weer veel kunnen freubelen dus ben weer helemaal in mijn nopjes!

Ik wil jullie een leuke tag laten zien die ik vanmiddag gemaakt heb, lekker winters, past wel bij het weer...


Is tie niet schattig.
Het plaatje van het roodborstje is van Studio Light, Romantic pictures. 

Met deze tag wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
Ge-We Hobby: Maak een Tag.
AnMacreatief: Alles mag
Hobby Home Artikelen: Maak een tag.

Tot snel weer!

8 opmerkingen:

  1. Welkom terug in blogland,, Marieke.
    Wat heb je een mooie tag gemaakt.
    Echt passend bij het weer.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie tag! Het plaatje is prachtig en wat een leuke details.

    Leuk dat je deze maand mee doet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige tag. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi, wat leuk dat je meedoet met de challenge van ge-we hobby!

    leuke tag met een mooi plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan. Leuk dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat was je lang weg;)
    Maar heerlijk dat je de smaak weer tepakken heb!
    Je tag is echt heel mooi!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je tag met het roodborstje! Zo leuk als je het vogeltje weer in de tuin ziet.
    Gezellig dat je meedoet bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke