Volgers

Welkom op mijn blog!

vrijdag 7 december 2012

Kerstboom

Goedemiddag allemaal,

Vinden jullie het buiten ook zo mooi als er sneeuw ligt. Hier kan ik dan echt van genieten...
Al met al viel het slechte weer nog wel mee (tenminste hier wel ;-) )

Ik heb deze kaart een tijdje geleden gemaakt n.a.v. de Duo-Challenge.. Was alleen wel veel te laat met het insturen van de kaart maar heb hem als nog gemaakt, omdat het gewoon een erg leuk patroon is.

Dit is m geworden:

Helaas is de lichtinval niet helemaal mooi maar ja daar moeten jullie t maar mee doen.

Het papier wat ik heb gebruikt komt van PION design, heerlijke vellen papier om mee te werken.
Verder heb ik nog 2 stempels gebruikt van Marianne Design en een parelpen.
Het patroon op zich vind ik al vrij druk daarom heb ik de rest maar een beetje rustig gehouden.


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de volgende challenges:
De Creatieve Zebra: Alles mag als het maar een kerstkaart is.
AnMaCreatief: Alles mag.

Tot de volgende keer maar weer!

Liefs Marieke

5 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit Marieke jammer dat je te laat was om het in te sturen, voortaan eerder beginnen.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart. Gezellig hoor dat je deze maand 3x hebt meegedaan aan onze challenge bij Anmacreatief. Wij wensen je fijne feestdagen en hopen je in januari weer te zien bij onze nieuwe challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook erg mooi. wat een leuk patroon.
    Dank-je-wel voor je 3de deelname aan de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke,

    wat een leuke kaart, 't is toch zo leuk om eens een andere kaartvorm te maken he.

    Fijn dat je meedoet met de 'alles mag'-challenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke