Volgers

Welkom op mijn blog!

donderdag 16 augustus 2012

voor mijn neefje....

Hallo allemaal,

Wat een heerlijk zonnig weertje zeg, van mij mag dit weer weken duren... heerlijk, ik kan er echt van genieten!
Hier weer een kaartje van mij.

Dit is hem geworden:


Dit is de voorkant geworden. 
Papier wat ik gebruikt hebt voor heel de kaart is van my minds eye! Wat een prachtig papier zeg en makkelijk om mee te werken want je kan veel met elkaar combineren...
Verder een rondje uitgestanst en daarop een stempel met veel liefs gestempeld. Deze heb ik vastgemaakt met klittenband zodat die makkelijk open en dicht kan. 
Wat bloemen erbij en met een pons van de kruidvat nog wat blaadjes erbij gedaan....

Dit is de kaart als je hem openvouwt...

Ik heb deze kaart gemaakt n.a.v. een sketch op Scrap & More.


Schattig stempeltje he, vinden jullie ook niet. Deze heb ik ingekleurd met Derwent potloden.
Verder de kaart nog wat afgewerkt met een parelpen, binnenin nog wat bloemen met knoopjes en nog een tag...


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenge:
Scrap & More: Maak een kaart n.a.v. de sketch

Leuk dat jullie weer even kwamen kijken!
Tot de volgende keer maar weer.


4 opmerkingen:

  1. Hi Marieke wat een gezellig kaartje heb je gemaakt, schitterend zowel aan de buiten als aan de binnenkant, leuke detail lief stempeltje ergggggggggggg leuk gedaan.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee die kaart op deze manier , het is zo een cadeautje geworden.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hartstikke mooi bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, helemaal af zo van buiten en van binnen bewerkt.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke