Volgers

Welkom op mijn blog!

zondag 12 augustus 2012

Hoera! Zwanger....

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een collega die zwanger is!
Ik heb het patroon ooit eens gezien in een Magnolia Magazine en nu dus nagemaakt.


Is het geen schatje! De stempel is natuurlijk van Magnolia, ingekleurd met Derwent potloden.
De hartjes border stans is ook van magnolia, deze blijft leuk om mee te werken.
Verder nog een swirl, bloemen en de parelpen om hem af te maken. 

Dit is de achterkant!

Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenge:
Ge-We Hobby: Maak een babykaart.
HobbyVision: Alles mag.

Tot de volgende keer weer, bedankt voor jullie leuke reacties! Lees ze altijd met veel plezier!

Lieve groetjes van Marieke

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend leuke kaart, mooi gekleurd
    Lieve groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke