Volgers

Welkom op mijn blog!

zondag 20 mei 2012

Opa & Oma!!!

Goedenavond allemaal,

Wat een lekker weertje was het vandaag zeg, heerlijk!
Van mij mag het zo tot eind oktober blijven ;-)

Vanmiddag en vanavond weer heerlijk gefreubeld met mijn moeder...
Er staan nog wat kaartjes op het to do lijstje waaronder deze.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de ouders van een vriendin. Zij was afgelopen maandag 40 weken zwanger en het kindje zal dus niet al te lang meer op zich laten wachten...
Een goede reden om een kaartje te maken voor Opa en Oma...


Het is een kaartje geworden met een soort band eroverheen...
Bovenop een hartje wat geembost is. Daarnaast 2 stempeltjes, sorry ze zijn een beetje vaag geworden, Op het linkste stempeltje staat Een kleindochter. Op het rechtse stempeltje staat de maand mei met alle dagen (als de kleine dan geboren is kan ik de juiste datum omcirkelen)


Dit is de binnenkant van de kaart, opengevouwen en al! Binnenin een stempel  van MoManning, ik vond hem zo toepasselijk, echt een opa en oma! Op de linkerflap een bloem uit eigen voorraad, en de tekst: een lief klein babietje geboren. Op de rechterflap 3 houten figuurtjes (weet de naam niet)
Het designpapier is van de action. 


 De stempel heb ik ingekleurd met Derwent potloden. 
Uitgestanst met een stans van Boekenvoordeel en het geheel afgemaakt met een parelpen. Achter de stempel heb ik een gaasje verwerkt. 
Ik hoop dat de opa en oma er blij mee zijn!

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenges:
AnMaCreatief: Embossing

Fijne avond allemaal verder!

Lieve Groetjes van Marieke


4 opmerkingen:

  1. wat een prachtig lief kaartje. Leuk met al die details. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, Marieke.
    Daar zullen de opa en oma zeker blij mee zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk modelletje is dit kaartje, genoeg ruimte om het mooi te versieren. Dat heb je top gedaan!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje! De details zijn super.
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief embossingchallenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke