Volgers

Welkom op mijn blog!

maandag 21 mei 2012

Cup Cakes

Hallo Allemaal,

Hier weer een bericht van mij.
Eind April was ik jarig en de avond ervoor heb ik bij een vriendin Cupcakes gemaakt, lekker en leuk!

Deze foto wilde ik nog even met jullie delen:


Vrolijke kleurtjes toch?
Al met al flink wat werk, we zijn echt minstens 5uur bezig geweest met het versieren ervan!
Maar het was erg gezellig en leuk om te doen!

Jullie mogen raden hoe jong ik ben geworden ;-) Haha...

Fijne dag allemaal, tot de volgende keer!

Liefs Marieke

3 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met je 28ste verjaardag, Marieke.
    Her ziet er echt wel gezellig uit joh.
    Wat een tijd gaat daarin zitten zeg. Maar het resultaat mag er dan ook zijn.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je cupcakejes zien er prachtig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige cupcakes.
    Nog proficiat met je verjaardag (zou willen dat ik dat nog op mijn cakejes kon schrijven, kan wel.... maar de kinderen verraden helaas mijn echte leeftijd). Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke