Volgers

Welkom op mijn blog!

vrijdag 19 april 2013

Tag 5

Goedenacht allemaal,

Waarschijnlijk liggen de meeste van jullie te slapen (of gaan bijna naar bed) maar mijn nachtdienst is net begonnen. Is toch makkelijk dat je berichten kan inplannen van tevoren, dat ze dan later gepubliceerd worden. Ideaal voor als je het soms wat drukker hebt!

Vandaag wil ik deze tag laten zien. 


Deze behoort wel tot 1 van mijn favorieten. Heerlijk om te maken, lekker kliederen met distress Ink. 
Embossingspoeder behoort ook tot mijn favorieten, de tag spreekt helemaal voor zich...

Tot de volgende keer weer.
Liefs van  Marieke

1 opmerking:

  1. Good blog! I really love how it is simple on my eyes and the data are well written. I am wondering how I might be notified when a new post has been made. Ive subscribed to your RSS feed which must do the trick! Have a nice day!
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke