Volgers

Welkom op mijn blog!

donderdag 17 januari 2013

Tim Holtz 2

Goedenavond lieve bloggers!

Welkom nieuwe volger en ik wil jullie allemaal hartelijk danken voor de leuke reacties die jullie bij mij achter hebben gelaten. Erg leuk om te lezen...

Hier het 2e kaartje wat ik gemaakt heb tijdens een workshop: Tim Holtz Technieken.


De basiskaart is een stuk wit karton, alle randen heb ik bewerkt met distress Ink walnut Stain. 
Daarop een stukje designpapier geplakt (randje afgescheurd)
en daarop een stukje karton wat eerst wit was. Deze bewerkt met verschillende kleuren distress Inkt. Een stuk van het papier ge-embost, een tekststempel erop in het wit en daarna een andere stempel (met de vlinder) in het zwart eroverheen. 

Dezelfde vlinder heb ik met stazon inkt gestempeld op een stukje hard dun plastic, de vlinder daarna uitgeknipt en op de stempel geplakt. 
Erg leuk effect geeft het.


Met deze kaart wil ik meedoen aan de volgende challenges:
De creatieve zebra: Alles mag

Tot snel weer,

Liefs Marieke

7 opmerkingen:

  1. wat een mooie, geslaagde kaart ! de strik op de vlinder maakt het geheel helemaal af ! mooi dus
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart mooi gedaan .
    gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart, heel mooi die vlinder!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marieke,
    wat een geweldige kaart heb je gemaakt! Ik vind hem helemaal af!! Leuk dat je hem inzet voor onze challenge bij EHI!
    En op je vraag of ik na mijn nachtdiensten ook lekker vrij was.... nee hoor, ik ben ook docent Verpleegkunde en werk 3 dagen in de week op een ROC. In mijn nachtleven ben ik maar 2 keer per maand actief. Soms in vakanties wat vaker..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi kaartje Marieke, super hoor!
    fijn weekend, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze echt heel erg gaaf!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf gedaan zeg!
    Ben echt gek op die technieken!
    Wat leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!
    Bedankt voor je deelname!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke