Volgers

Welkom op mijn blog!

woensdag 25 januari 2012

To do list & kalender

Hallo allemaal,

Ik ben lekker op dreef, het is gewoon heerlijk om weer wat kaartjes of andere creaties te kunnen maken.



Wat heb ik gebruikt voor deze kalender/to do list:
* Het patroon van de to do list en de kalender komt van de Duo challenge.
*Design paper vd Action.
*Stans van Marianne Design: swirl/hartjes.
*Eyelets
*Parelpen; roze en antraciet.
*Derwent potloden om de Magnolia stempel in te kleuren.
* Kant, lint en touw.
* Stukje filmstrip van Tim Holtz.
* Embossingsfolder.
* Witte gelpen (voor de wangetjes)


Met deze creatie doe ik mee aan de volgende challenges:
Duo challenge: Gebruik patroon van de to do list & kalender.
Simply Magnolia; Alles behalve een kaart.
Elke kaart een Feestje: Gebruik 1 (of meer) van de 6 kleuren.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Tot de volgende keer!



9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie is dit !! En een leuk idee.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik zal jou eens even vertellen wat ik er van vind.........



      GE-WEL-DIG dat vind ik ervan.

      Verwijderen
  2. wat ontzettend leuk gemaakt en bedacht miek!
    Erg LEUK.
    Groetjes Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt en bedacht.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.

    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful creation what a great idea thanks so much for joining us at simply magnolia this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kalender is dit Marieke.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow Marieke, wat een gave creatie heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF ;-)

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi gedaan, Marieke! Wat een originele creatie.
    Bedankt dat je meedoet met de EKEF! uitdaging.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is die leuk geworden, heel origineel!
    Dank je wel voor het mee doen met EKEF!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke