Volgers

Welkom op mijn blog!

zaterdag 19 november 2011

Kerstkaartje

Hallo lieve medebloggers,

Het is een eventjes stil geweest, jullie kennen het wel, druk....druk...druk...
Wil ik mijn kerstkaartjes op tijd afkrijgen wordt het wel eens tijd dat ik daarmee aan de slag ga.
Dus vandaag een kerstkaartje gemaakt.




Met deze kaart doe ik mee aan de Christmas challenges.
Bij deze challenge moet je aan een bepaalde sketch voldoen, dus zo gezegd zo gedaan.

Wat heb ik gebruikt voor de kaart:
*2 witte spelden in de vorm van een sterretje.
* Scrap papier van de Kruidvat.
* Achtergrond papier van Bazix paper (Embossing & Sanding)
* 2 papier bloementjes.
* Stempels.
* Witte Pearl Maker 

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Tot snel weer!!

Liefs, Marieke

2 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk geworden.
    En ook een leuke sketch en stempel.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, Marieke. Prachtige kleuren.
    Leuk dat je meedoet met Christmas Challenges
    {with sketches}. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke