Volgers

Welkom op mijn blog!

maandag 15 augustus 2011

Nieuwe bloglayout!

Hallo Allemaal,

Daar ben ik weer. 
Heb vandaag een daagje gewerkt, daarna bij mijn oma gegeten en toen naar een vriendin geweest en bakkie thee gedronken en gezellig bijgekletst!
Al met al een drukke dag.

Zoals jullie kunnen zien is mijn lay out gewijzigd, erg schattig al zeg ik het zelf. 
Ben er erg blij mee!!!

Ook heb ik afgelopen weekend nog een derde kaart gemaakt die ik met jullie wil delen.



Een (schoon) vader van vrienden is overleden. 
Echt een rouwkaart vind ik niet gepast, niet leuk.
Dus het is dit kaartje geworden!

Tot de volgende keer maar weer.
Liefs, Marieke

1 opmerking:

Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken! Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, lees ze met veel plezier! Tot de volgende keer.

Lieve Groetjes van Marieke